Nijedan proizvod ne odgovara izabranim kriterijumima.

Naš cilj je da svim našim korisnicima pružimo nezaboravno iskustvo u svakom potencijalnom scenariju u životu. Težimo da ostvarimo taj cilj tako što ćemo biti „opsednuti“ dizajnom i kreativnošću, biti jedinstveni i imati razumevanja za potrebe korisnika, i tako što ćemo stvoriti neku vrstu nove kulture i životnog stila koji predstavlja sinergiju tehnologije i estetike, za korisnike koji su uvek povezani, inovativni i otvoreni za nova iskustva.

Osnovan 2013. godine, HONOR je deo dual-brend strategije Huawei Consumer Business grupe, pri čemu ima tu prednost da može da iskoristi veliko iskustvo i stručnost kompanije Huawei u IT oblasti, i na taj način kreira atraktivne i kvalitetne pametne telefone za mlade korisnike širom sveta. Primenjujući poslovni model sa fokusom na internet prisustvo, prihodi kompanije su skočili na preko 10 milijardi američkih dolara u prethodnih pet godina. Kao rezultat toga, HONOR je sada najveći „e-brend“ pametnih telefona u Kini.

sr_RSSerbian

Smart Arena